PR článek je reklama

Co je vlastně PR článek?

PR článek si můžete představit jako libovolný článek na vašem oblíbeném obsahovém blogu, nebo serveru. Ten se od PR článku vůbec neliší formou. Rozdíl však zde je. Na rozdíl od běžného článku je ale PR článek reklama, která se dojmem objektivity snaží pouze navodit. PR článek je reklamním formátem, který umožňuje účinně zasáhnout cílovou skupinu vybraných obsahových serverů. Je možné ho využít zejména na serverech s úzce zaměřenou cílovou skupinou. Zvyšuje se tak pravděpodobnost, že PR článkem oslovíte relevantní uživatele.Výhodou PR článku je malá agresivita. Uživatelé tuto reklamu nevnímají negativně. Pozitivní mohou být také dopady získaných relevantních zpětných odkazů na optimalizaci webu pro vyhledávače.

Jak správně psát PR článek?

Jednoduchá odpověď. Dělejte to s rozumem a budete to dělat tak jak se má. Chápu, že každý není básnické střevo, ale to nevadí buď se i přesto pokusí článek vytvořit sám, nebo využije služeb copywritera, který napíše PR článek správně. Pokud si na to však troufám sám, začnu určitě osnovou. Důležité je si uvědomit co chci článkem říct? Chci upozornit na novou službu, internetový obchod, nebo  snad na akční nabídku? Dále záleží komu bude článek určen? Základ je nadpis,(H1)  který musí vyjadřovat podstatnou myšlenku článku. Nejlépe je když bude poutavý. Nejlépe článek rozdělit do tří odstavů, kdy každý odstavec bude mít jiný nadpis s označením H2/H3/H4. Pod nadpisy pak pokračujeme klasickým textem, který by se měl zaměřit na daný podnadpis, ale nevybočovat od základního tématu, nadpisu H1.

Čím v PR článku zaujmout?

Nepište PR článek hned o všem co se na Vašem blogu, či e-shopu děje. Nejlépe je psát na konkrétní produkt, či službu, kterou do detailu rozeberete a dáte znát o přednostech této služby. Článkem přeci chceme zaujmout co nejvíce budoucích zákazníku, proto tento článek píšeme. Co se týče odkazu ze článku, tak doporučujeme mít z jednoho článku jeden odkaz z prolinkem na danou url stránku. Není to však podmínkou, ale více než tři odkazy z jednoho článku by neměly být.

Kde umístit PR článek?

Článek jsme úspěšně napsali a co teď s ním?  Jednoduchá odpověď je vložit ho na PR web. Jenže kde? Tak to je otázka, která je daná vždy tématu článku. Není dobré vkládat článek napsaný o sportu na PR weby, které jsou zaměřené automobilovému průmyslu, nebo stavebnictví. Dále není vhodné aby jste jeden článek umístili na více než jeden PR web, neboť naši známí roboti nemají rádi duplicitní obsah.

Na závěr několik rad. Rozhodnete-li si napsat PR článek sám, věnujete mu čas (čas jsou peníze). Pokud se rozhodnete najmout si copywritera, definujte podstatu – co by měl článek obsahovat a co možná nejpodrobněji popsat, seznámit ho se záměrem a komu budu určen. Zadejte co nejpodrobněji instrukce, seznamte ho se záměrem PR článku, komu bude určen, kde ho zveřejníte. Jde o Vaše peníze, které vynakládáte na podporu návštěvnosti i prodeje webu.

 

V naší nabídce najdete sepsání a publikování článku na PR webu již od 50,- Kč.

200 x PR článek včetně publikace na PR webech za cenu 10 000,- Kč s DPH (jeden článek za 50,-)

150 x PR článek včetně publikace na PR webech za cenu 8 250,- Kč s DPH (jeden článek za 55,-)

100 x PR článek včetně publikace na PR webech za cenu 6 000,- Kč s DPH (jeden článek za 60,-)

75 x PR článek včetně publikace na PR webech za cenu 4 875,- Kč s DPH (jeden článek za 65,-)

50 x PR článek včetně publikace na PR webech za cenu 3 500,- Kč s DPH (jeden článek za 70,-)

25 x PR článek včetně publikace na PR webech za cenu 1 875,- Kč s DPH (jeden článek za 75,-)

10 x PR článek včetně publikace na PR webech za cenu 800,- Kč s DPH (jeden článek za 80,-)

5 x PR článek včetně publikace na PR webech za cenu 425,- Kč s DPH (jeden článek za 85,-)

1 x PR článek včetně publikace na PR webech za cenu 90,- Kč s DPH

 

Jsme plátci DPH

objednávky na e-mail info@seoextra.cz

Comments are closed.