Cenová nabídka reklam Google

Cena AdWords je flexibilní a ovlivněna několika činiteli. Nejdůležitější je to, že si sami určujete rozpočet, který chcete investovat do reklamy na Google. Náklady na placené odkazy tvoří 2 prvky: Reklamní rozpočet, který je ovlivněn několika činiteli. Nejdůležitější z nich jsou: doba zobrazování, tzn. kdy reklama má být viditelna, např. v určité měsíce, dny, hodiny lokalizace, tzn. […]


Zpráva Pay Per Click (PPC) reklamy

Chcete-li se dozvědět více o tom, co je to ppc reklama, tak se podívejte na článek Co je ppc reklama . Pokud nejste spokojeni s průměrnými výsledky, které Vám vaše PPC kampaně přinášejí a chcete, aby se expert na ppc reklamu zaměřil na zefektivnění výdajů na kampaně a zvšil Vaše prodeje, tak čtěte dál … […]


Co je PPC

PPC je zkratka odvozena od Pay Per Click, což v překladu znamená „plať za klik“. Je to reklamní model, kde zadavatelé reklamy platí pouze tehdy, když někdo na reklamu klikne narozdíl od staršího modelu, kde se platilo v závislosti na tom, kolik krát se reklama zobrazí. Výhody PPC reklamy Když si zřídíte nebo dáte zřídit […]