Cenová nabídka reklam Google

Cena AdWords je flexibilní a ovlivněna několika činiteli. Nejdůležitější je to, že si sami určujete rozpočet, který chcete investovat do reklamy na Google.

Náklady na placené odkazy tvoří 2 prvky:

  1. Reklamní rozpočet, který je ovlivněn několika činiteli. Nejdůležitější z nich jsou:
  • doba zobrazování, tzn. kdy reklama má být viditelna, např. v určité měsíce, dny, hodiny
  • lokalizace, tzn. určitý objekt, ve kterém bude reklama zobrazena, např. celá ČR, okres, obec, kraj, město atd.
  • klíčová slova využívaná v reklamách, náklady se určují podle toho, kolik a jaká slova použijeme v kampani
  • kvalita reklamy – cena kliknutí záleží na tom, jak je kampaň placených odkazů prováděna. Vzhledem k tomuto prvku je vhodné spolupracovat s naší Agenturou
  • pozice v Google, na které bude reklama zobrazována – místo, kde bude reklama umístěna má vliv na cenu AdWords.

    google adwords ppc

  1. Náklady za provoz kampaně souvisí s oblastí naší práce.

S ohledem na všechny tyto faktory individuálně připravujeme ceník služeb Google AdWords! Zaručujeme Vám, že naše cenová nabídka za placené odkazy bude připravena speciálním týmem. Naším klientům nabízíme kompletní a nejjakostnější podporu pro kampaň.

Comments are closed.